Ny dag - nya möjligheter.

Okej okej, jag har varit sjuk sedan jag typ kom tillbaka ifrån Ribbingebäck - MEN jag börjar bli bättre o då ser jag denna dag som en dag med nya möjligheter! =)
 
Idag så kommer halva bibelskolan till oss. Faktum är att de redan är här men att jag gick undan lite o tog alvedon - ont i huvudet. Så tills den börjar verka så är jag nog här inne ett tag o skriver lite. Men nu är de här pga en finfin flicka som är här under helgen o hälsar på - Elina!
Elina är en tjej som har bott med oss och gick första året på bibelskolan tillsammans med oss.
Iaf, hon är här o då bara måste vi ha en lite bibelskolefest med äppelpaj o trevligt umgänge! =) Alltid kul!
 
Btw. Jag pratade med min mor i telefonen nu. Alltid lika trevligt kan jag ju bara säga. Men iaf hon jobbar som lärare o i år har hon fått en härlig klass.... alltså en väldigt krävande klass som kräven väldigt mycket jobb etc. Be gärna för henne! Hon behöver förbön!
Men iaf, vi pratade om bibelskola. Jag hoppas verkligen att hon får gå bibelskola snart! Hon vill ju verkligen men det är saker ivägen... men hon vill också gå den bibelskolan som jag går! Hon ser på gudstjänster ifrån Livets Ord o vill att jag ska skicka böcker som jag får ifrån kurserna. Jag är så glad över att Gud har lagt en sådan glöd i henne att söka och tjäna Gud! Tacksam!
 
ne nu ska jag försöka vara social, eller något liknande. Ha det bäst läsare!
 
Studying - summer - missing!
 
Fridens!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0