Trött som en apa!



Bäh!

Mina ögon är trötta som apor... hur det nu hänger ihop?
Men iaf, mina ögon är borta o jag är trött men samtidigt är jag INTE trött?! Blää...

Nu har jag jobbat 3 dagar i sträck o nu äre äntligen dax för lite ledighet! ^^ Jobbar 2 dagar denna veckan men nästa vecka blir hard work work! måndag-onsdag 7-16 o sedan fredag-söndag 16-22:30 .... jo jag tackar jag!

Idag har det ändå vart en rätt så nice dag, upp som vanligt vid 5, iväg till jobbet kl 6, jobba från halv 7-16.. i spöregn i stort sett hela dagen... men jag fick som tur var ett bra schema så jag har imprincip städat hos folk hela dagen! :) Halle-lu-jah ;)
Sedan blev det att dra iväg till staden o möta upp några goingar! Efter detta åkte man hem o där var kollektivet o robert på besök, taco + tjöt! (: Sedan har hela dagen gått ut på att chilla!! (Tar städ o tvätt i morgon... man ska egentligen inte ta med sig jobbet hem har jag hört... borde inte mitt jobb bidra med en städare till mig då, eller? ;) )

Nepp, godnatt data, natti bloggen o deffenitivt natti till dig!

Fridens!
/Bex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0