today! (:

Dagen såg ut så här imprimcip:

Träffa Ellen på stan för att ta en lunch tillsamman. Jätte mysigt! Länge sedan man har träffat denna underbara människa! :D
Jag o Ellen åkte ju då till Albanien tillsammans på missionsresa för några månader sedan, hon är verkligen min lilla alban! ;)
Sedan mötte vi upp Lovisa oså gick vi o shoppade lite grann, super nice! (: Träffade också på några Livets Ordare, Johannes o Ruth Karlsson o Maggie (min roooomie!)

Efter detta blev det att jag o Ellen o Lovisa drog o hyrde film o satt o pratade lite o hade allmänt mysigt o roligt! (:

Super härlig dag o måste verkligen göras om! NU blire att sova för i morgon blir att gå upp kl 5 o dra till jobbet... jippi! ;) Menmen, han får ju cash! :D

Var välsignade o gå i Herrens frid!



Fridens! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0