Radions förbannelse. (Låter som en sago titel..)

Igår när jag var på jobbet när jag skulle städa hemma hos en person så hade de på radion, inget illa menat men oftast tycker jag inte riktigt om radio... de snackar om allt från himmel o jord o sätter på väldigt konstig musik ibland. Iaf, radion var på o helt plötsligt kommer en bra låt (kan du tänka dig..? )
Jag viste att den här låten har varit på min hjärna länge förr o jag vet att just den låten kommer att fortsätta att vara på min hjärna den här gången också. O det värsta med den låten är att man börjar tänka så sjukligt mycket på allting.. så som sagt, den låten har varit i min hjärna från igår eftermiddag tills nu... O jag har tänkt så sjukt mycket också... inte okej att vara en 'tänkare' !

"Nothing compares
No worries or cares
Regrets and mistakes
They are memories made.
Who would have known how bittersweet this would taste?

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead." "

- Ur låten, Someone like you.


Jag funderar på om det är onskan av radion? Jag menar, de pratar om allting från himmel o jord så att man börjar tänka på små baggateller o skit o sedan har de på konstig musik o ibland bra musik som också gör att man börjar tänka på små baggateller o annat stort skit.. Beccas slutsatts: det är förbannelsen av Radio!

Så tills vi hörs nästa gång, håll dig borta från radion va? ;)

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0