Dagens!

Halloj läsare! :)

Gårdagens muffins blev galet goa! Orkade dock inte ta kort på dem x) Men ni får nöja er med ett kort på mig ist :P

Igår så hände lite allt möjligt faktiskt! =) Skulle dra o handla till baket o då träffade jag en vän som jag inte har sett på lite mer än en vecka, trevligt att prata lite. (: sedan blev det ju baket då så klart. Sen kom Ellen till mig o fick smaka på min dumlemuffins (stolt över att de blev goa! (A) haha )
Efter det drog vi på möte på Livets Ord, riktigt nice! Jonas snackade om stormar i ens liv. O att tro byggs på erfarenheter. Om man har varit i en storm förr o man ser att Gud har lett en ut ur den stormen eller har sett att Gud har helat ens mamma, vän eller en själv så ser man att Gud har varit med en där o hjälpt en ut ur en svårighet. Etc.
Man vet också då att när man är i en storm nu så kommer Gud att vara med en igen för att han är trofast o rättfärdig att hålla sina löften, hans löfte är att han alltid kommer att vara med oss ända in till tidens slut.
Riktigt bra predikan som man behöver höra ofta! För det är ofta vi är i stormar! 

Efter det så blev det donken med hela ungdomsgänget, rätt kul fakitkst! Jag fick berätta mitt vittnesbörd för typ 5 andra pers och dessutom så fick man en helkvälls diskuterande om abort, tro, katoliker/protestanter och om programet Barn&fritid x) Diskution är roligt! (:

Yes det var gårdagen, dagens är:
Ikv så ska jag o Maggs dra till Ellen för att sedan dra oss till Ruth! Vi fyra har planerat lite tjejmys o planerat att bada även om det är iiiiiiskallt! Men vi SKA bada! Så det så! (känner på mig att vi kommer banga! min tro är inte stark i detta... )

innan dess så borde jag väl leka lite hemmafru o städa.... eller dra upp på det! (Städar man hela dagarna på jobbet så orkar man knappast att städa när man kommer hem! :P )

Nepp, nu får jag väl ta tag i mitt liv! Vi hörs! (:



Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0