Trött!

åhh vad trött jag är! Usch, den här förmiddagen var hemsk på jobbet, typ så! Dock så såg man ändå att Gud hjälpte mig att fixa till alla problemen! Underbart att ha en Gud som alltid är med en!
Men jag har jobbat idag o jag har fått göra allt möjligt idag med också stressen i ryggen! FY vad stressigt o det har varit en press till 1000 från 7 på morgonen enda fram till 11 ! BÄH!
Jag har fått göra allt ifrån att torka upp en veckas torkade gamla spyor till att tvätta nedkissad lakan. Ibland är inte mitt jobb det roligaste... meeeen åt andra sidan så är jag ändå glad att jag VET att jag har tjänat Gud idag! Det står ändå att Gud säger att det vi gör mot de minsta det har vi också gjort mot honom. (Matt 25:40-45) Jag vet inte med dig men jag tycker verkligen att en som är gammal, sjuk och inte ens kan klä på sig själv längre är en utav de minsta människorna! :)

Gud är god helt enkelt!

Nu ska jag sova i någon timme innan jag ska upp o fixa lite innan det blir fest här i huset! =) Nice nice! (Maria fyller 26 idag, GRATTIS! ^^ )

Nu är jag så trött så jag somnar sittandes... inget dagligt foto idag inte, men vi ses!

Fridens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0