E.K.

Efter att ha varit ledig i cirka 5 dagar så blire (faktiskt) ÄNTLIGEN till att jobba i morgon! Ha lite o göra är alltid nyttigt! (:

Snart så rullar Europa konferensen in, alltså: på söndag den 22 Juli fram till söndag den 29 Juli så är Europa konferensen igång! LÄNGTAR!
För två år sedan åkte jag till Livets Ord Europakonferensen för första gången. Där talade Gud till mig! Han sa att jag skulle gå bibelskolan där, både årskurs 1 och 2! Vilket också blev en verklighet sen! O som också förändrade hela mitt liv! Jag ser fram emot vad Gud kommer göra på E.K. nu i år! Många liv kommer att förändras och många profetior kommer förhoppningsvis att sägas så att människors liv kan förändras till det bättre!
Glädje är vad det är när människor överlåter sig till Gud o låter honom ta ratten på bilen och styra iväg till ett underbart liv med Jesus. Det är ju resan med Gud som är det bästa!

Nepp, nu ska jag städa o fixa lite innan kvällens infomöte om E.k. ikv! Ha en välsignad dag läsare! (: 


Dagens bild.

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0